Dan nakon Velike nagrade Kine, na kojoj je Mercedes suvereno stigao do treće uzastopne dvostruke pobjede, najviše se govori o potezu Ferrarijeve momčadi. U početnoj fazi utrke, iz tabora Propetih konjića upućena je timska odredba prema Charlesu Leclercu – da propusti Sebastiana Vettela.

Mladi vozač to je i učinio, iako mu se ta naredba nije nimalo svidjela. I dok iz Ferrarija stižu opravdanja kako je to bio potez u najboljoj namjeri za dobrobit momčadi, javnost uglavnom smatra da je to čisto favoriziranje i udovoljavanje konstantno nezadovoljnom Vettelu.

U prilog tome ide i rasplet utrke. Sebastian je govorio kako je brži od Charlesa, a kada je bio ispred njega, nije uspio voziti brže niti smanjiti zaostatak za Mercedesovim vozačima. Lewis Hamilton na kraju je pobijedio ispred Valtterija Bottasa, a šef Mercedesove momčadi o tom slučaju ima ovakvo mišljenje:

“To je nezgodna situacija, naravno. Uvijek želite da vaš brži bolid bude u prilici hvatati konkurente. Sebastian je tvrdio da je brži u toj fazi utrke pa su okrenuli poredak. S jedne strane to razumijem.”

“Ipak, počnete li jednom raditi takve stvari, situacija se zakomplicira. Posebno ovako rano u sezoni. Stvarate presedan i to onda otvara ‘limenku punu crva’ jer će vam se na svakoj utrci dogoditi da vozač koji je iza, uvjerava momčad da je brži i da ga treba pustiti naprijed.”

Wolff ima iskustva sa sličnim situacijama. Prvo iz vremena dok su njegovi vozači bili Nico Rosberg i Lewis Hamilton, a i kasnije kad je u momčad došao Valtteri Bottas.

“Nije to lagana situacija. I mi smo bili u sličnoj s Nicom i Lewisom, a bilo je toga i između Valtterija i Lewisa. I ovdje je bila situacija da su jedan drugoga tjerali sve do granica, riskirali da jedan od njih ne završi utrku. Nije samo Ferrari u takvom problemu, svaki tim ima takav problem ako ima dvojicu alfa vozača”, izjavio je Wolff.

U svakom slučaju, šefu Mercedesa svi problemi nestanu kad pogleda stanje u poretku. Njegovi su vozači daleko ispred svih, a Mercedes već nakon tri utrke ima 57 bodova više od Ferrarija u konkurenciji konstruktora.