Sportski direktor F1, Ross Brawn, tvrdi da Mercedes neće dominirati ovom sezonom kao što je to učinila momčad Williamsa 1992. godine. Mercedes je na Velikoj Nagradi Kine izjednačio Williamsov rekord po broju uzastopnih 1-2 pobjeda iz sad već davne 1992. godine kada su za momčad vozili Nigel Mansell i Ricardo Patrese.

Brawn vjeruje da su razlozi Mercedesov uspjeh potpuno drugačiji od Williamsovog koji je tada bio daleko od konkurencije, pa je uvjeren da su sadašnji dueli daleko bolji nego prije.

Williams je tada imao vrhunski tehnički paket, do te mjere da je Mansell donio još dvije pobjede, onda je Ayrton Senna odovzio jednu od svojih legendarnih utrka u Monaku, te tako prekinuo nevjerojatan broj pobjeda Williamsa. Međutim, unatoč tome što je Mercedes srušio skoro pa sve statističke rekorde, ne vjerujem da će se u 2019. ponoviti isti scenarij kao 1992.”

“Tri uzastopne 1-2 Pobjede u režiji Hamiltona i Bottasa pokazuje kako momčad u ovom trenutku savršeno funkcionira, i to protiv daleko jače konkurencije,” rekao je Brawn.

Brawn vjeruje da je ključ za oživljavanje sezone je Ferrari koji treba odraditi savršen vikend – s time da su bili blizu pobjede u Bahreinu prije nego što je problem s motorom oduzeo Charlesu Leclercu pobjedu.

Prve tri utrke potvrdile su da, ako Ferrari želi izazvati Mercedes, sve mora biti savršeno na svim razinama: performanse, pouzdanost i timski rad. To je ono što Binotto i njegovi momci moraju napraviti i, znajući Mattiju, siguran sam da je toga svjestan i da će uložiti svu svoju energiju da se rezultat ostvari,” dodao je Brawn.

Brawn je dodao da je jedan od pozitivnih rezultata je činjenica da je borba za najbrži krug začinila završnu fazu utrke – zahvaljujući vozačima koji sada dobivaju bod za to.

“To je ta privlačnost dodatnog boda, vozači žele taj dodatni bod i tako nam priušte malo zanimljiviju završnu fazu utrke, pogotovo kada je poredak više manje odlučen.”

“Kina nam je to priuštila. Prvih šest pozicija su već bile odlučene, ali uvidjevši da imaju dovoljno vremena ispred Ricciarda i Renaulta, Red Bull je odlučio iskoristiti priliku i pozvao Gaslya u boks. Stavili su mu svježe meke gume i Gasly je na kraju uspio osvojiti bod za najbrži krug.”

“Prije Gaslyjevog ulaska u boks, mogli ste čuti i druge vozače kako raspravljaju o toj opciji sa svojim momčadima, iako nitko od njih nije riskirao. Ovo je pravilo izmišljeno kako bi zadovoljilo navijače i mislim da to stvarno djeluje,” dodao je Brawn.