Nakon 95 dana konačno smo dočekali novu sezonu Formule 1, koja i ove godine počinje na pustinjskoj stazi u Bahreinu. Na prvom slobodnom treningu u 2024. najbrži je bio Daniel Ricciardo u RB-u krugom od 1:32,869.

Počela je nova sezona F1, Ricciardo najbrži na prvom treningu u Bahreinu!

Ricciardo je bio jedan od petorice vozača koji su svoje najbrže vrijeme postavili na najmekšoj komponenti guma. Stoga nije čudo kako su iza njega završili Lando Norris (+0,032s) i Oscar Piastri (+0,244s). Yuki Tsunoda je završio četvrti (+0,314s), a sva su četvorica najbrže vrijeme postavili na softu.

Isto se ne može reći i za Fernanda Alonsa, koji je bio najbrži od svih vozača na mediumu s 0,324 sekundi zaostatka u odnosu na Australca. Aktualni svjetski prvak Max Verstappen (+0,369s) smjestio se iza Španjolca, ali nije baš bio zadovoljan ponašanjem njegovog RB20.

Sedmi je završio George Russell (+0,382s), a osmi Charles Leclerc (+0,399s). Ako se po jutru dan poznaje, onda ovi mali razmaci između vozača najavljuju zanimljivu sezonu. Ipak, uvjeti nisu bili najlakši, puhao je jak vjetar koji je otežao trening vozačima.

Krug najbrže desetorice zatvorili su bivši partneri, Lewis Hamilton (+0,433s) na devetom i Valtteri Bottas (+0,485s) na desetom. Finac je također svoj krug postavio na mekanim gumama.

Tijek treninga

Trening je počeo u 12.30 sati po vremenu u Hrvatskoj. Prvi se trening održao po danu, a vremenski uvjeti su bili izazovni za vozače. Puhao je jak vjetar, koji je raznosio pijesak i prašinu, stoga su vozači pazili u zagrijavanju guma.

Prvi kilometri u novoj godini nisu bili veseli za Zhoua, koji je prijavio kako mu kočnice ne rade u prvom izlaznom krugu iz boksa. U međuvremenu je Perez zasjeo na vrh poretka s kurgom od 1:35,093 na mediumu. Svi su vozači na početku treninga koristili tu komponentu guma.

Snažan nalet vjetra na svojem je bolidu osjetio Leclerc. Na kraju prvog sektora je izgubio kontrolu nad stražnjim krajem bolida tijekom izlaska iz zavoja. Perez se, očekivano, nije dugo zadržao na vrhu. Piastri, Leclerc, Russell, Hamilton i Sainzh (1.34,553) postavili su brža vremena prije nego što je vrh preuzeo aktualni svjetski prvak, Max Verstappen, krugom od 1:33,9s.

Ubrzo su vozači počeli voziti znatno brže krugove. Perez se približio momčadskom kolegi, ali su ih zatim razdvojili Mercedesi prije nego što je Max postavio novi najbrži krug (1:33,535), a sjajan je krug odvozio i Fernando Alonso, koji je bio najbrži u prvom sektoru pa se smjestio na četvrto mjesto s četiri desetinke zaostatka.

Verstappen se žalio na postavke bolida, timu je javio kako nije zadovoljan mijenjanjem brzina, ali njegova vremena sugeriraju kako je Red Bull itekako brz. Stazom je zavladao muk i tišina nakon 20 minuta treninga, a uzbuđenje je donio Piastri, koji je izašao na stazu s mekanim gumama i postavio najbrže vrijeme od 1:33,113.

Još je brži od Piastrija zatim bio njegov momčadski kolega, Lando Norris, koji se probio na vrh s krugom od 1:32,901. Tako je spustio ljestvicu ispod 1 minute i 33 sekunde.

McLarenima su se na najbržim gumama pridružili i RB-ovi. Ricciardo je preuzeo vodstvo s krugom koji je bio brži od Norrisovog za tri stotinke, dok je Tsunoda kasnio tri desetinke za momčadskim kolegom i smjestio se iza Piastrija na četvrto mjesto. Na softu je brzi krug odvozio i Bottas, ali je kasnio skoro pola sekunde za Ricciardom i zauzeo osmo mjesto.

Nakon 40 minuta treninga vozači Haasa bili su na pretposljednjem i posljednjem mjestu s više od četiri sekunde zaostatka za vodećim Ricciardom. Međutim, ništa nije otkrivalo kako nešto ne štima s američkim konstruktorom, već se bavio simulacijom utrke. Verstappen se za to vrijeme još jednom požalio na kočnice, ali iz Red Bulla su mu javili kako je sve u redu.

Do kraja treninga je većina vozača radila simulacije utrke, značajnije je popravio vrijeme jedino Fernando Alonso, koji je postavio najbrže vrijeme treninga na mediumu s 0,324s zaostatka za Ricciardom.

Objava Ricciardo najbrži na prvom treningu u Bahreinu, počela nova sezona! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Luka Tunjić