Svima nam je manje više znana prošlogodišnja priča o tome kako je prema riječima ekipe iz Wokinga, McLarenov MCL 32 vlasnik najbolje šasije na gridu koja do izražaja ne dolazi isključivo zbog toliko puta osporavanog i kritiziranog Hondinog motora. Prelaskom na Renaultove pogonske jedinice koje su pouzdanije i po snazi izdašnije, kao logičan slijed događaja očekivalo se kako će u tekućoj sezoni momčad iz Wokinga napraviti značajan korak ka vrhu poretka.

Kao što i sami svjedočimo, to se nije dogodilo pa se nerijetko s dosta propitkivanja i skepse propitkuje i analizira jesu li momci iz McLarena ipak pomalo nerealno i preambiciozno ocijenili svoj prošlosezonski uradak.

Mada je vrlo nezahvalno uspoređivati bolide iz različitih sezona, posebice u novije vrijeme kada se pravila mijenjaju kao na traci, u McLarenu su imali priliku barem djelomično usporediti prošlogodišnji bolid s onim aktualnim.

Naime, tijekom boravka u Španjolskoj McLarenov Lando Norris testirao je oba bolida. Najprije je u utorak tijekom Pirellijevog testa Britanac bio za upravljačem prošlogodišnjeg MCL 32, dok se dan poslije u sklopu redovnog testiranja vrtio aktualnom MCL 33.

Za početak, Norris se osvrnuo na određene razlike koje je uočio.

“Definitivno postoje određene razlike koje idu u korist novog bolida. Ipak, i dalje postoje određene stvari koje su dobre i kod onog starog. Kada bismo mogli od ta dva načiniti jedan, bez sumnje bismo dobili brži bolid, u to nema sumnje,” rekao je mladi Britanac.

Kao prednost novog bolida ističe poboljšanja po pitanju downforcea, no također kaže kako su novi bolidi znatno zahtjevniji i rijetko opraštaju pogreške.

“Prednost novog bolida je veća količina downforcea tako da sam primjerice, u zavojima 1, 2 i 3, ali i u nekim brzim zavojima, mogao ići do granica, općenito rekao bih kako je novi bolid po tom pitanju nešto bolji.”

“Ono što mi se također čini je to da ovogodišnji bolidi rijetko opraštaju pogreške, ako ništa drugo u znatno manjoj mjeri nego prošlogodišnji,” primijetio je Norris.

Mladi se Britanac nakon toga osvrnuo i na stari MCL32.

“Stari je bolid, recimo to tako, predvidljiviji i više je opraštao. Ipak, mislim da se tu čak i ne radi o razlici u aerodinamici i downforceu koliko u činjenici da se s ovogodišnjim bolidom ide do maksimuma,” zaključio je Norris.