Iz Mercedesa su otkrili da je curenje na hidraulici bolida Lewisa Hamiltona povezano s klapnom gasa. Pukotina je otkrivena nakon kvalifikacija. Međutim, automobil je otišao u parc ferme i momčad je napustila stazu u subotu navečer, ne znajući za curenje i koliko je to ozbiljno.

“Imali smo nekih problema s Lewisovim bolidom prije utrke, a to se pojavilo očito nakon kvalifikacija. Spustili smo pod, primijetili smo da je na podu bilo ulja, tako da je negdje došlo do curenja. Na podacima smo mogli vidjeti i gubitak hidrauličkog tlaka. Problem je u tome što se automobili preko noći nalaze u parc fermeu, ne smijemo ih dirati ili dalje istraživati”, izjavio je Andrew Shovlin, voditelj inženjera u Mercedesu.

U nedjelju ujutro su u Mercedesu utvrdili ozbiljan problem, koji je uključivao uklanjanje pogonske jedinice kako bi se zamijenio dio hidrauličnog sustava. Srećom, ta je dijagnoza postavljena dovoljno rano da se kvar stigne popraviti na vrijeme.

“Morali smo izvaditi pogonsku jedinicu. Pratili smo curenje do klapne gasa, a zatim smo zatražili od FIA-e dozvolu za promjenu te klapne i nekih dijelova hidraulike. Dakle, taj je posao ipak bio veliki posao. I bilo je upitno da li će se Lewisov automobil ponovno sastaviti do početka utrke.”

“Riskirali smo najviše zbog mogućih dodatnih grešaka i kvarova nakon sastavljanja bolida, tada ne bi stigli pripremiti auto za utrku. No, to je bio sjajan posao svih mehaničara i bolid je ponovno bio sklopljen na vrijeme i uspješno završio utrku,” zaključio je Andrew.

Nakon utrke, FIA je provjerila jesu li zamjenski dijelovi zadovoljili pravilo koje kaže da moraju biti slični po dizajnu, masi, inerciji i funkciji u odnosu na izvorni i smatraju da je sve u skladu s propisima.