Iz Renaulta su poručili kako je odustajanje Nica Hülkenberga uzrokovano problemom s novom MGU-K jedinicom. Navodno problem leži u softverskoj greški koja se može ispraviti bez ikakvih izmjena na postojećem hardveru. Nova MGU-K bila je predstavljena nakon što je otkazala na bolidu Carlosa Sainza u Australiji te je francuski proizvođač bio prisiljen napraviti novu.

Kada je došao Bahrein, Sainz je već imao novu jedinicu. No, Renault je bio prisiljen koristiti staru. Hülkenberg i Ricciardo tada su odustali doslovno nekoliko metara jedan od drugoga te je momčad odlučila da u Kini mora nešto promijeniti. Oba vozača Renaulta i Lando Norris u svom McLarenu, imali su u Kini nove jedinice. Vjeruje se kako je promjena uzrokovala kvar na pogonskoj jedinici Hülkenberga. Šef momčadi Cyril Abiteboul kaže kako je još uvijek prerano govoriti o konkretnim uzrocima.

“Prerano je govoriti o uzrocima, ali problem smo već doživjeli u Melbourneu. Morali smo jako stisnuti s proizvodnjom novih dijelova. Kvar je uzrokovalo nešto što nismo na vrijeme predvidjeli i uklonili. To nije isprika, samo činjenica.”

“Svi drugi bolidi uopće nisu imali problema s tim konkretnim dijelom. Samo smo zbog jednog razloga koristili taj softverski mod i nešto ga je potaklo da se pokvari”, kaže Abiteboul.

Abiteboul smatra kako neće biti potrebe za korištenjem treće jedinice iz predostrožnosti.

“Ne mislimo da ćemo koristiti tu treću jedinicu. Smatramo da je kvar prouzročilo nešto izvan samog djela bolida. Dio kojeg je Nico koristio nije oštećen. Problem je u softveru. Mislim kako moramo promijeniti nešto u softveru da dođemo u priliku promijeniti nešto na hardveru.”

“Riječ je o tipičnom softverskom problemu. Ako se sustav smrzne, potrebno ga je resetirati. To je upravo ono što smo pokušali napraviti na Nicovom bolidu tijekom utrke, ali nije nam uspjelo”, rekao je Abiteboul.

Na kraju je dodao kako se momčad mora ozbiljno pozabaviti problemima s pouzdanošću.

“Moramo provesti istraživanje i ubuduće se kloniti tako kompleksnih situacija. Ne smijemo se dovoditi u situacije da radimo hitno pod pritiskom. Tako se ne posluje u F1”, zaključio je.