Red Bullov šef momčadi, Christian Horner, vjeruje kako je ovogodišnji Ferrarijev motor najbolji na gridu.

Od 2014. godine Mercedes je postavljao standard za konstruktore V6 hibridnih motora Formule 1. Do sada aktualni svjetski prvak – Lewis Hamilton ranije je tijekom ove sezone sugerirao kako je Ferrari, sa zimskim nadogradnjama, otklonio zaostatak u odnosu na momčad iz Brackleyja.

Svoju prvu unutarsezonsku nadogradnju, Ferrari je predstavio u lipnju na VN Kanade, dok je Mercedesova, nakon otkrivenog problema s pouzdanošću motora tijekom testiranja na dinamometru odgođena za VN Francuske.

Hamilton i Ferrarijev dvojac, Kimi Räikkönen i Sebastian Vettel, kvalificirali su se unutar jedne desetinke razlike u vremenima u Silverstoneu, dok je Max Verstappen od vodećeg trojca zaostajao sedam desetinki. Silverstone je staza koju Horner smatra jednom od, za motore najzahtjevnijih u ovogodišnjem kalendaru, s trenutnim odredbama vezanim uz aerodinamiku, koje su prethodno izazovne zavoje poput Copsea pretvorile u ravan, brz prolazak.

Horner je izjavio kako je iz poboljšanja tempa Ferrarijevih tehničkih partnera, Haasa i Saubera, koji su ostvarili najbolje rezultate među srednjim momčadima na Silverstoneu, vidljivo da je Ferrarijev motor kompletniji te da prednjači u odnosu na motor Srebrnih strijela.

U intervjuu za Motorsport.com na upit smatra li da je Ferrarijev motor trenutno najbolji u F1, čelni čovjek Red Bulla odgovorio je:

” Mislim da sada oni [Ferrari] postavljaju standarde.”

“To je vidljivo i po dobrim rezultatima Haasa i Saubera.”

Nakon neuspješne borbe s Räikkönenom tijekom VN Velike Britanije, Verstappen je razliku u snazi Renaultovog i Ferrarijevog motora opisao kao tragičnu, a cjelokupnu utrku okarakterizirao je “poput vožnje u različitim kategorijama formule”.

Nizozemac računa da je Renaultov motor otprilike  70-80bhp u zaostatku spram vodećih konstruktora, što bi se izjednačilo u približno sekundu zaostatka po krugu na Silverstoneu.

Za 2019. sezonu Red Bull prelazi na Hondine motore, no Pierre Gasly iz Toro Rossa misli da je japanski konstruktor u podjednakom zaostatku kao i francuski.

Na pitanje brine li njegovu momčad zamjena manjka u jednom području, za napredak mjerljiv u nijansama, Horner je odgovorio da se ključ nalazi u Hondinim planovima za buduće nadogradnje.

“Razlika u motorima trenutno nije prevelika, sve ovisi o potencijalu za razvitak u budućnosti,” izjavio je.

“Ovaj vikend je bio prilično nepogodan za Renault, iz toga se jasno ocrtava razina motora, ne može se sakriti iza statistike onoga što smo vidjeli.”

“Postoji jaz kojeg je potrebno ispuniti, nadamo se da će nam s Hondom to uspjeti, vjerujemo u ono što pripremaju za buduće utrke i budućnost Red Bulla u F1,” zaključio je Horner.