Honda procjenjuje kako se nositi sa situacijom oko dijelova motora nakon Hartleyeve nesreće u Barceloni.

Podsjetimo, Hartleyev bolid zahtjevao je kompletnu promjenu motora nakon teške nesreće na trećem slobodnom treningu na Velikoj nagradi Španjolske. Zbog toga je propustio kvalifikacije, a na utrku je došao s kompletno promijenjenom pogonskom jedinicom, kao i novim mijenjačem. To je već treća promjena MGU-H i turba ove sezone, što znači da će iduća promjena značiti 10 mjesta kazne u poretku.

“Razmišljamo o različitim opcijama. Pogledati ćemo razbijenu pogonsku jedinicu, no izgleda poprilično oštećeno. Honda će razmotriti sve opcije što se tiče pogonske jedinice, a onda možemo raditi s momčadi na rješenjima,” izjavio je tehnički director Honde, Toyoharu Tanabe.

Vjeruje se kako bi Honda mogla donjeti prvo veliko unapređenje za Veliku nagradu Kanade u lipnju. S obzirom da Honda radi na poboljšanju na sustavu obnavljanja energije, a to gotovo sigurno znači novi MGU-H. Uz to, očekuju se i poboljšanja turba.

Pitanje koje se nameće Hondi i Toro Rossu je, hoće li Hartley odmah prijeći na novu poboljšanu verziju pogonske jedinice, što podrazumijeva i kazne u poretku, ili će nastaviti s trenutnim dijelovima do drugog i trećeg poboljšanja.

Ukoliko Hartley izdrži do ljetne pauze s trenutnom jedinicom, to bi značilo da bi kaznu mogao dobiti na Velikoj nagradi Belgije, što je najbezbolnija opcija s obzirom da Spa nudi mnogo prilika za pretjecanje. Ipak, da bi se taj plan realizirao, to bi značilo korištenje trenutne pogonske jedinice na još osam predstojećih utrka.

“Iskreno, nisam razmšljao toliko daleko. Nisam siguran što to točno znači u smislu novih dijelova koji smo uveli,” rekao je Hartley, koji ima još jednu “besplatnu” promjenu motora, MGU-k, elektornike i pohrane energije.