Premda je Sean Bratches prošli tjedan potvrdio kako će se Liberty Medija zauzeti za ostanak starih, povijesnih staza, Chase Carey kao da ga demantira. Šef komercijalnih prava izjavio je kako će sljedeći korak sadašnjeg vodstva biti izbacivanje “nepopularnih” staza.

Mnoge od njih su produžile sadašnje ugovore još dok je šef bio Bernie Ecclestone. Još uvijek ostaje plan od 25 utrka u kalendaru, samo što neke staze imaju veću prednost od drugih. Carey nadodaje kako svaka od utrka mora biti show za sebe. Da bi se to postiglo, naporno radi s promotorima oko najboljeg predstavljanja utrka javnosti.

“Promocija utrka nam je od najveće važnosti, Drugi izvori prihoda nisu toliko bitni.”

“Prošli vlasnici nisu toliko brinuli o svježini sadržaja pa nisu ni investirali u to. Troškovi održavanja su rasli a nije se ulagalo u zanimljive sadržaje,” objašnjava Carey

Carey smatra kako će predstavljanje novih staza potaknuti organizatore da više razmišljaju o novim načinima za privlačenje publike.

“Vjerujem u snagu promocije. Razvijat ćemo sport u tri faktora. Prvi je podizanje broja utrka sa sadašnjih 21. Uvijek smo spremni za organizacije na atraktivnim lokacijama. Pravi primjer toga je Vijetnam.”

“Drugi faktor je uklanjanje utrka koje su pružale nezanimljivu organizaciju. Njih ćemo zamijeniti boljim, isplativijim dogovorima.”

“Treći faktor, dugoročno gledano, je osiguravanje dobrog i zanimljivog domaćinstva uvođenjem popratnih sadržaja,” zaključuje Carey.

Carey objašnjava ovakvu odluku činjenicom kako današnja organizacija uvijek pruža iskustvo više onima koji dolaze na glavni događaj. Mnoge od starijih staza nisu ispunile taj uvjet pa se smatra kako je prekasno da se odjednom prilagode.

“Danas se sve vrti oko želje korisnika da plate više. Samo ako će im se u jednakoj mjeri ponuditi atraktivan sadržaj. Prioritet je pomno osmisliti kakav bi to sadržaj bio.”

Ovakve ideje o proširenju imaju i značajan ljudski faktor. Vozačima i momčadima koji ionako teško rade stavlja se dodatan teret kojeg bi teško podnijeli. Ovaj problem bi se mogao riješiti organizacijom velike nagrade kroz samo dva dana. Testiranja i treninzi u petak bi se održavali samo na onim stazama koje i inače privlače velik broj ljudi. Ipak, 25 utrka je i dalje veliki broj te će se tek prikazati hoće li doći do sukoba između Libertyja i udruga vozača zbog teških uvjeta.