Novinar Sky Sporta Martin Brundle pokušao je objasniti trenutni položaj McLarena i Williamsa u odnosu na ostatak F1 grida. Iza ove dvije slavne momčadi su dani slave i mnogostruke titule svjetskog konstruktorskog prvaka. No, trenutne okolnosti su ih prislile da već godinama jedva opstaju na marginama poretka. Čini se kako Brundle ima odgovor zašto je to tako.

Brundle objašnjava kako na neki način ispaštaju jer ne prate trendove po kojima svaka momčad koja drži do sebe ima svoj “rezervni” B tim. Kao da nije dovoljna činjenica da njihovi odlični rezultati izostaju već nemaju drugu momčad s kojom bi surađivali oko tehničkih i vozačkih pitanja.

“Problem je što su te dvije momčadi izvan djelokruga u kojem je većina današnjih igrača. Danas morate biti ili proizvođač cestovnih automobila ili B momčad koja izravno surađuje s glavnim timom” ispričao je Brundle.

Takvu situaciju je opisao kao “osjećaj praznine” za samostojeće momčadi koje su u privatnom vlasništvu

“Na neki način ispaštaju jer nisu ni proizvođač ali ni B momčad. Moramo vidjeti kako će se organizirati u budućnosti.

“Znam da im je teško boriti se s, recimo, Haasom koji koristi posve drukčiji poslovni model. Uz to konstantno dobivaju nove materijale od redovitih dobavljača” kaže Brundle.

Haas je već neko vrijeme na meti stalnih kritičara zbog sumnjive upletenosti u suradnju s Ferrarijem. Brundle smatra kako nema potrebe da se B momčadi potjeraju iz F1 da ostave čistog prostora natjecateljima poput Williamsa i McLarena. No, dostojne regulacije bi trebalo biti i želi da se Haas i ostale momčadi više osamostale kako ne bi ovisile o drugima.

“Nitko ne želi biti pored ovakvog Haasa u poretku. Ali smatram da bi trebalo postojati prihvatljivo rješenje za svakoga. Mogu zamisliti kakve Ross Brawn ima dileme oko trenutnih struktura u F1. Znam da je teško sam samcat oblikovati budućnost F1” objašnjava Brundle.