Momčad McLarena bi, barem prema riječima Zaka Browna, trebala sljedeće godine imati još više sponzora što je znak da su kompanije prepoznale rast McLarena u posljednjih par godina.

Ove godine je McLarenov bolid prilično dobro ispunjen sponzorima, od najvećih je tu Coca-Cola, Dell i BAT. Zak Brown je jedan od glavnih ljudi zbog kojih je zabilježen značajan rast prihoda od sponzora.

Nakon utrke u Austinu, kada je upitan o novim sponzorima za sljedeću sezonu, Brown je odgovorio:

”Da, imat ćemo nove sponzore sljedeće sezone. Ove smo godine ispunili zadani cilj što se tiče prihoda od sponzora, a ne vidim razlog zašto to ne bismo uspjeli i sljedeće sezone. Bolid se pomalo puni dobrim i velikim sponzorima, ali vjerujem da će sljedeće godine to izgledati još i bolje.”

Priča oko sponzora McLarena, Huski Chocolate, bila je zanimljiva na ovogodišnjoj VN SAD-a jer je isti sponzor osvanuo na bolidu Alfe Romeo te je bilo neobično vidjeti istog sponzora na ta dva bolida.

Zak Brown je rekao kako oni imaju dugoročni ugovor s tim sponzorom, kao i da je to učinjeno jer je puno ljudi iz Huski Chocolatea bilo prisutno na utrci u Austinu pa su htjeli dodatno naglasiti njihov brend.

”Imamo dugoročni ugovor s njima. Finn Rausing iz Alfe i vlasnik Huskija su iz iste zemlje te surađuju već neko vrijeme na nekim drugim projektima. Kako je na utrci bilo prisutno puno njihovih ljudi, htjeli su dodatno naglasiti brend Huskija što je razumljivo,” rekao je Brown.